Porządek obrad
3.
Zapoznanie z porządkiem obrad i przyjęcie wniosków do porządku obrad.
4.
Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
5.
Sprawozdanie z działalności kulturalnej i sportowej oraz ocena sezonu letniego.
6.
Informacja o oświadczeniach majątkowych składanych do Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta.
7.
Informacja Burmistrza Miasta dotycząca podmiotów, w których wykonywana będzie praca społecznie użyteczna oraz przez nieletnich.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyrzec Podlaski terenu przy ul. Tadeusza Kościuszki.
9A.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie prowadzenia zadania publicznego zarządzania drogą wojewódzką Nr 813 w zakresie bieżącego utrzymania czystości oraz zieleni w pasie drogowym w granicach administracyjnych gminy miejskiej Międzyrzec Podlaski, w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od dopłat rocznych ustalonych z tytułu trwałego zarządu nieruchomości komunalnej.
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej na rok 2025 wraz z autopoprawką.
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Międzyrzec Podlaski wraz z autopoprawką.
13.
Wolne wnioski i informacje.