« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Stwierdzenie kworum.

3. Zapoznanie z porządkiem obrad i przyjęcie wniosków do porządku obrad.

4. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

5. Informacja o oświadczeniach majątkowych składanych do Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Programu współpracy Miasta Międzyrzec Podlaski z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok wraz z autopoprawką.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie prowadzenia zadania publicznego zarządzania drogą wojewódzką Nr 813 w zakresie bieżącego utrzymania czystości oraz zieleni w pasie drogowym w granicach administracyjnych gminy miejskiej Międzyrzec Podlaski, w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii pw. św. Mikołaja w Międzyrzecu Podlaskim na prace konserwatorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków wraz z autopoprawką.

10. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie kryteriów i zasad przeprowadzenia naboru wniosków o zawarcie umowy najmu lokali mieszkalnych budowanych w ramach inwestycji mieszkaniowej realizowanej przez społeczną inicjatywę mieszkaniową SIM Lubelskie sp. z o.o. w Lublinie, na zasadach określonych w ustawie z dnia 26 października 1995 r. o społecznych formach rozwoju mieszkalnictwa.

16. Wolne wnioski i informacje.

17. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej